PromoLovers - zarabiaj w sprzedażowym modelu rozliczeniowym

Zarabiaj na prowizji zakupów twoich odbiorców! 

Najnowsza autorska kampania Mylead dostępna do promocji dla wszystkich wydawców w modelu CPS!

 

 







 

Spis treści:

  1. Czym jest promolovers.pl oraz jaki model rozliczeniowy oferuje.

1.1. Kto może promować kampanie promolovers.

1.2. Restrykcje dotyczące pozyskiwania ruchu.

  1. W jaki sposób zarabiać na promowaniu kuponów?
  2. Przykłady miejsc promocji z możliwością natychmiastowego dotarcia do naszych odbiorców. (Black i Cyber)
  3. Porady, tipy i informacje warte uwzględnienia podczas tworzenia reklamy dotyczącej kuponów.










 

Czym jest promolovers.pl oraz jaki model rozliczeniowy oferuje.

 

“Promolovers skupia setki różnych sklepów w jednym miejscu. O czym warto pamiętać, podobnie jak w przypadku porównywarki ofert, nie musisz osobno dołączać do każdego z programów. Co więcej, stawka jest identyczna jak w sytuacji, gdybyś pojedynczo korzystał z ofert, a nade wszystko nie potrzebujesz własnej witryny internetowej do skorzystania z oferty. Jest to więc idealna sytuacja dla Ciebie, jako wydawcy.

 

Oferta PromoLovers to przede wszystkim doskonała okazja do zarobku podczas nadchodzących wielkimi krokami świąt wyprzedaży czy zerkających już zza rogu Świąt Bożego Narodzenia i wszelkich innych związanych z tym czasem okoliczności. 

Ponadto, sam mechanizm rabatowania jest banalnie prosty. Skorzystanie z programu Promolovers nie wymaga od Ciebie żadnej tajemnej wiedzy, bo opiera się na procedurze, którą doskonale znasz. Ty promujesz link do Promolovers, a reszta dzieje się sama. No… może z niewielką pomocą Twoich klientów.”

 

-Mogliśmy przeczytać na blogu Mylead.

 

Promolovers.pl

Przedstawiona kampania afiliacyjna umożliwia promocje najpopularniejszych sklepów w oparciu o sprzedażowy model rozliczeniowy. Oznacza to, że dostajesz stały procent od wartości produktu! Brzmi ciekawie? To nie wszystko. Omawiany model, którym jest CPS - konkretnie wyznacza twój zarobek bez zależności związanej z grupą odbiorców. Promuj go wśród znajomych, obserwatorów, subskrybentów czy nawet udostępniając link na grupowym wykładzie. 



 

Zanim przejdziemy do dalszej części materiału, omówmy sobie podstawowe pytania związane z zasadami promocji afiliacji.

 

Kto może promować promolovers?

Kampania dedykowana jest wyłącznie dla Polskich odbiorców. Oznacza to, że może ją promować każdy wydawca Mylead po uprzednim złożeniu podania. 


 

Jakie są restrykcje dotyczące pozyskiwania ruchu?

Kampania bazująca na sprzedażowym modelu rozliczeniowym w swoich restrykcjach najczęściej nie posiada wielu ograniczeń. Tak jest również w przypadku naszej oferty “Promolovers”. 

Decydując się na reklamę, należy jednak unikać praktyk związanych z ruchem motywowanym. Wszystkie wykonane działania powinny być zgodne z zasadami promocji każdej kampanii afiliacyjnej. 

Dalsze szczegóły.

 

W jaki sposób zarabiać na promowaniu kuponów?


 

W ofercie kampanii, udostępnionych zostało ponad 500 aktywnych kuponów rabatowych do najpopularniejszych marek. Użytkownicy decydując się na zakupy online, coraz częściej wyszukują kody rabatowe by zmniejszyć cenę o wybrany rabat bądź %. Dla nas jest to świetna okazja by pozyskać prowizję od przeprowadzonej każdej sprzedaży.


 

Domyślne miejsce reklamy to dosłownie każdy zakątek sieci w której możemy dotrzeć z adresem kampanii do odbiorcy.

Stąd też posiadanie wcześniej rozbudowanej grupy odbiorców nie jest koniecznością ze względu na możliwość promocji kampanii nawet wśród najbliższego kręgu znajomych, czy polecając kampanię w formie ogłoszeń SM. 

Oczywistą kwestią jest fakt, że rozwinięte i tematyczne strony, konta czy grupy społeczności przybliżają nas do zarobku jeszcze bardziej, ze względu na swoją popularność oraz uzyskaną wiarygodność. Użytkownicy w ich posiadaniu, najczęściej osiągną znacznie korzystniejsze wyniki w krótkim odstępie czasu względem poprzednio opisywanej grupy użytkowników.


 

Powinniśmy wiedzieć, że zbliżający się Black Friday i Cyber Monday to świetna okazja by w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w tak ogromnym “szale zakupowym”. Jak podają media: ubiegłym roku sprzedawcy odnotowali 35-40 procent wzrostu sprzedaży online. Ta informacja dotyczy również nas, wydawców zainteresowanych promocją najpopularniejszych sklepów z procentowym udziałem sprzedażowym.





 

Decydując się na promocje Promolovers musisz wiedzieć, że:

  • landing page i własna domena nie jest wymagana do rozpoczęcia działań promocyjnych,
  • zarabiasz całkowicie legalnie - “white hat”,
  • oferta idealnie pasuje do tematu Black Friday oraz zbliżających się świąt Bożego Narodzenia,
  • kampania stanowi gotową treść do rozpoczęcia emisji reklamy,
  • możesz zarabiać na każdym przedziale wiekowym,
  • dotrzeć do odbiorców możesz poprzez kierowanie się brandingiem wybranego sklepu, którego kupon dotyczy.





 

Pozyskanie ruchu z możliwością natychmiastowego dotarcia do naszych odbiorców.


 

Z racji zbliżającego się okresu wyprzedaży i rabatów, przygotowane metody promocji zostały zaprezentowane stopniowo od działań bez wymogu posiadania własnej strony, zaplecza reklamowego czy grona odbiorców, kończąc na ewentualnym płatnym ruchu i promowaniu oferty w oparciu o paid traffic.


 

Zacznijmy od omówienia działań, które możliwie każdy z nas powinien wykorzystać w oparciu o posiadanych odbiorców. Najpopularniejszą formą będą tutaj social media. Nie skupiając się tylko na tych najbardziej popularnych jak Facebook czy Instagram, jesteśmy w stanie zweryfikować wiele miejsc oferujących osadzenie oferty bez konieczności posiadania zaplecza w postaci aktywnego ruchu. Przykładem do zweryfikowania są takie serwisy do których możemy zaliczyć Twittera czy nawet Pinterest, oferujące odmienny wachlarz funkcji w jaki przekazać możemy odbiorcom reklamę.



 

Social media: Facebook i Instagram

Scalając informację, zacznijmy od przeanalizowania możliwych działań w oparciu o najczęściej posiadane przez wydawców konta i strony firmowe na: Facebooku i Instagramie.

Nasi odbiorcy, niezależnie czy są to znajomi, fani, odbiorcy pozyskani dla dalszego marketingu czy obserwatorzy, posiadają względem naszej osoby bądź naszego konta zaufanie w dostarczanych treściach. 

Z okazji trwających wyprzedaży jesteśmy zobowiązani by w prosty sposób przedstawić ofertę kuponów i swoim działaniem - zachęcić odbiorców do podjęcia zakupu wraz z odbieraną zniżką.


 






 

Nasza reklama powinna składać się zbioru elementów zachęcających do zweryfikowania kuponów i przejścia do zakupu. Dlatego też podczas jej tworzenia zadbajmy by:

-Utworzony post miał charakter informacyjny z wyszczególnionymi zniżkami, cenami oraz dostępnymi sklepami.

-Format reklamy dotyczył wybranego sklepu lub zniżki.

-Alternatywnie działania promocyjne gdzie kupony, były przedstawione jako wybrana marka(branding).


 






 

Tworząc treść reklamy wykorzystać możemy dostępne materiały graficzne nawiązujące do wybranych sklepów i ich produktów lub skorzystać z ogółu grafik i zdjęć w odpowiedniej jakości do pobrania, bezpłatnie z adobe.stock.

 

Chcąc jednak dotrzeć do jak największej ilości odbiorców, powinniśmy wykorzystać do reklamy takie funkcję jak:

  • Stories czyli codzienne relacje(pamiętajmy, że w przypadku stories, nasz ruch to większości urządzenia mobilne) z jasnym przekazem treści.
  • Posty udostępniane na tablicy wydarzeń.
  • Zaproszenie do polubienia z naszego konta, utworzonego Fanpage - dotyczącego reklamy promolovers.

 

Powyższe funkcję dotyczą w pierwszej kolejności kont prywatnych.

 

Natomiast w przypadku fanpage i kont firmowych, warto wykorzystać:

 

  • Stories z funkcją swipe-up, wciąż dostępną - oferującą dotarcie z adresem URL do odbiorcy,
  • Przypięcie postu na tablicy wydarzeń. Poza fanpage dotyczy to również grup.
  • Wykorzystaniu kontaktu w prywatnych wiadomościach do przekazania naszej reklamy. Świetnym przykładem automatyzacji są chatboty dostępne zupełnie za darmo do skonfigurowania w oparciu o ManyChat oraz Chat Fuel.
  • Tworzenie viralowej ankiety zachęcającej do oddania głosu i zweryfikowania adresu do oferty zakupów lub zniżek.

 

Tworząc treści instagramie, do dyspozycji mamy ograniczoną ilość działań z postem. W przypadku Facebooka, wersja skrócona czyli tworzenie posta z poziomu fanpage daje dostęp tylko do części funkcji. Warto z tego względu przejść do tworzenia postów w zaawansowanej formie jaką oferuje nam Facebook Business Suite



 

Wykorzystanie instagrama do promocji ofert afiliacyjnych to w ostatnim czasie bardzo gorący temat wśród wydawców. Brak blokowanego adresu kampanii Promolovers pozwala na bezpośrednie umieszczenie świetnie opisanej oferty w BIO posiadanego profilu. 

Wraz z wykorzystaniem istniejących funkcji, zupełnie za darmo możemy pozyskać wielu odbiorców zainteresowanych naszą reklamą. Tak jak w przypadku w/w Facebooka, pamiętajmy w jeszcze większym stopniu o funkcjach: stories czy nakierowanie na BIO poprzez dalsze grafiki, zdjęcia czy wideo. 

 

 

Przykład postu zachęcającego do dokonania zakupu. Klikalny adres do kampanii umieścić  możemy w opisie BIO. Uwzględniając wymienione funkcje, kierujemy zachęcającym contentem na nasz profil dla jeszcze większych zysków i efektów.




 

Youtube. Znana forma promocji z możliwością dostarczenia viralowego zasięgu.

Jeśli zamierzamy pozostać przy najbardziej znanych serwisach, w celu dopasowania działań dla jak największej ilości czytających wydawców, nie możemy przejść obojętnie przy: Youtube. 

Działając na Youtube, docieramy do odbiorców wyszukujących wybrane słowa kluczowe lub docierając do użytkownika poprzez komentarze i nieco rzadziej “stories”(kanały z posiadanymi subskrybentami) . W przeciwieństwie do poprzednich metod promocji, dostarczając treści wideo nasi odbiorcy mają możliwość zaznajomić się z informacjami podanymi na filmie oraz podjąć decyzję związaną z wyborem naszych kuponów. 

 

Tworzenie treści wideo jest zazwyczaj procesem pracochłonnym, choć możemy wykorzystać do tego oferty z Fiverr bądź YT Tools, to wciąż wiąże się to z wieloma kwestiami do wykonania bądź do poniesienia przez nas opłaty.

 

Komentarze Youtube.

Wybierając produkcję dostępną w serwisie i zajmującą znaczące pozycje w wynikach wyszukiwania, mamy gotowe miejsce do zamieszczenia komentarza informującego użytkowników o naszej ofercie. 

Komentarz jednak zniknie z czołowej widoczności jeśli nie zapewnimy mu odpowiedniego wsparcia polubień. W celu zakupu wystarczy przejść do serwisu oferującego przystępne ceny: PixelGroove.

Odpowiednia konstrukcja komentarza, zawarty odnośnik oraz emoji stanowią podstawę zachęcającą odbiorców do podjęcia działań. 

 


 

Należy pamiętać, że staż konta z którego pochodzi komentarz i jego forma stanowi kluczową rolę przy określaniu konwersji. 



 

Dedykowany film bądź informacje promocyjne przed głównym contentem filmu.

Jednym z niezastąpionych działań związanych z reklamą na Youtube jest utworzenie tematycznego filmu, dopasowanego do treści promowanej kampanii. Dedykowany film opisujący możliwości płynące z wykorzystania bonów i kuponów z przedstawieniem zniżek bądź funduszy, które zaoszczędzimy to świetna metoda na dotarcie do odbiorców na Youtube jak i szersze wykorzystanie filmu przy dalszej promocji w innych SM.

 

Inna tematyka kanału, czy oznacza brak opłacalności?

 

Posiadając kanał w innej tematyce, niezwiązanej z tematem sprzedaży online w bardzo prosty sposób zmonetyzujemy naszych odbiorców, tworząc intro udostępniane przed głównym contentem. Kilkunastosekundowa treść oferuje wiele czasu do przekazania naszym subskrybentom. Zachowując wiarygodność wśród użytkowników, nienachalna reklama jest świetnym rozwiązaniem. Warto zadbać o przedstawienie zalet z wykorzystania promowanej oferty Promolovers jak i poinformować odbiorców o umiejscowienia adresu prowadzącego do odebrania rabatu.

 

Proces tworzenia treści wideo oraz narzędzia niezbędne do wykonania promocji dedykowanego filmiku przedstawiliśmy wydawcom na mentoring.net.pl - z darmowym dostępem dla grupy aktywnych użytkowników. 







 

 



 

Komentowanie oraz postowanie. Czyli fora internetowe, serwisy ogłoszeniowe oraz pozyskanie darmowego ruchu w oparciu o istniejące miejsca do zamieszczenia reklamy.

 

Polecając Promolovers wśród niszowej społeczności, powinniśmy zdać sobie sprawę, że kluczowym elementem konwersji jest przedstawienie oferty i dotarcie do społeczności tam, gdzie wybrany kupon czy zniżka bezpośrednio będzie wyszukiwana.

 

Najczęstszym rozwiązaniem wybieranym przez użytkowników decydujących się na zakupy jest wyszukiwarka Google, gdzie przykładowy zwrot:

 

Kieruje do takich stron jak rabatio.com, pepper.pl czy interia.pl. Co to oznacza?

 

Dwie spośród trzech pierwszych stron w wynikach wyszukiwania stanowią strony z aktywną możliwością promocji rabatów nie tylko poprzez dodanie ich w panelu użytkownika jak i również w komentarzach. 

 

 

Pamiętajmy, że część serwisów weryfikuje komentarze. Należy rzeczowo udzielać odpowiedzi na dany temat związany z rabatem/kuponem by komentarz został zaakceptowany a publikacja była zgodna z regulaminem serwisu.

 

Fora internetowe.

Wśród każdej społeczności forumowej panują pewne zasady i normy związane z wykorzystywaniem ich do marektingu. Decydując się na reklamę w oparciu o autopromocję na publicznych forach internetowych, zwrócić uwagę należy na regulamin forum, dział dedykowany do utworzenia tematu bądź udzielenia odpowiedzi na aktywności użytkowników.

Wyszukanie for internetowych nie powinno stanowić dla nikogo problemu. Myślę, że każda tematyka na swój sposób nawiązuje do tematu sklepów online i produktów w nich się znajdujących. 

Oferta Promolovers to realne i opłacalne możliwości dla użytkowników, dlatego też podczas promocji nie narażamy się na negatywny feedback. 

 

Porady, tipy oraz informacje warte uwzględnienia podczas tworzenia reklamy dotyczącej kuponów.



 

  • Wykorzystuj zbiór grafik będących nawiązaniem do promowanej treści. Jeśli decydujesz się na reklamę wybranego sklepu z oferty Promolovers - pamiętaj o przestrzeganiu praw(Jakie grafiki podczas promocji możemy wykorzystać znajdziemy pod tym adresem) autorskich i wybieraj wyłącznie w odpowiedniej rozdzielczości. Dedykowana oferta na black friday związana z kuponami znajduje się bezpłatnie do pobrania z freepik.com
  • Pozyskuj prowizje od sprzedaży wszędzie tam gdzie istnieje możliwość dotarcia do osób zainteresowanych zakupami. Nigdy nie ograniczaj się do jednej metody promocji!
  • Przestrzegaj restrykcji kampanii i unikaj ruchu motywowanego oraz działań niezgodnych z wytycznymi i zasadami podczas pracy z afiliacją.