[PODCAST] Erotyka - czyli kompendium wiedzy z dziedziny ofert portali randkowych + transkrypcja.

SŁUCHAJ TEGO ODCINKA NA SWOJEJ ULUBIONEJ PLATFORMIE:

 

Dzisiejszy odcinek przedstawia w jaki sposób rozpocząć zarabianie na erotyce. Omówimy szczegółowo modele rozliczeniowe oraz przedstawimy metody pozyskania ruchu bazując wyłącznie na najskuteczniejszych działaniach afiliacyjnych. 

 

 

Zachęcam do pełnej transkrypcji odcinka oraz zweryfikowania odnośników do omawianych narzędzi lub źródeł. 

 

 

Zarabianie na randkach. Podcast: Afiliacja i inne zjawiska marketingowe #7
 
Witajcie, nazywam się Cezary Domjan, w sieci znany najczęściej pod pseudonimem “Czaq”.W tym odcinku odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące niesamowicie popularnego sposobu zarabiania przez Internet, który łączy przyjemność z użytecznością - randkowania.Tym samym pozwalając nam na świetny zarobek oraz zastosowanie wielu modeli płatności.
 
 

Zacznijmy od cech ofert randkowych oraz tego w jaki sposób następuje naliczenie w wybranych modelach płatności

Bez wątpienia każdy z nas słyszał o serwisach randkowych, aplikacjach bądź portalach zrzeszających singli. Znaczna część tych portali, udostępnia model afiliacyjny pozwalając na dostarczenie klientów przy odpowiednim modelu rozliczeniowym dla wydawców. Otwierając się na taką formę pozyskiwania nowych użytkowników, stale rośnie popularność i aktywność klientów pozostających zainteresowana korzystaniem z dostępnych funkcji i mikropłatności.

Rozliczenie randkowych programów partnerskich jest związane ściśle z modelem płatności oferowanym przez reklamodawców wybranych ofert. Główne z nich są możemy podzielić na:

CPA -  gdzie naliczenie prowizji następuje po poprawnym wykonaniu akcji, najczęściej mikropłatności. Może to być oferowany w wybranym programie partnerskim pakiet premium, dodatkowe opcje bądź dalsze funkcję serwisu.

 

CPS - przy naliczeniu prowizji związanej wyłącznie z zakupem treści o określonej cenie.

 

i CPL - gdzie jest to ostatni dostępny i najbardziej popularny model rozliczeniowy. Znany z angielskiego języka:  Cost per lead. Oznacza prowizję naliczaną w momencie poprawnego uzupełnienia formularza. Najcześciej swoimi podstawowymi danymi: jak mail, imie, wiek, adres zamieszkania.

 

Dlaczego kampanie randkowe są tak popularne? 

Kampanie oferujące afiliację randkowych programów partnerskich swoją popularność zawdzieczają prostocie działania, ilości zainteresowanych osób usługą randkowania oraz przejrzystymi modelami rozliczeniowymi. Nasi wydawcy promujący oferty datingowe, mają pełen wgląd do promowanych kampanii oraz możliwość zastosowania zmian w sposobie dostarczanego ruchu. Taka optymalizacja znacząco ułatwia dostosowanie działań marketingowych aby osiągać możliwie najwyższe wyniki.

Ilość wyszukiwań niektórych tematów związanych z erotyką przekracza nasze wyobrażenie, pozostawiając wiele miejsca do promocji i działań marketingowych mimo jakby wydawać się mogło, dużej konkurencji.

 

👉 W tym miejscu, każdą osobę zainteresowaną wyborem najlepiej konwertujących ofert randkowych odsyłam do zakładki "Gorące oferty" po zalogowaniu do panelu uzytkownika w mentoring.net.pl bądź zweryfikowanie pełnej listy dostępnych kampanii randkowych. 👈

 

Promowanie ofert randkowych i możliwości płynących z podjęcia się promowania ofert dla dorosłych. Popularne praktyki reklamowe.

Popularne działania reklamowe możemy podzielić na kilka rodzajów. 

Pierwsze z nich to działania organiczne, przy pozyskanie ruchu bezpośrednio z wyszukiwarek, wraz z wykorzystaniem wybranych słów kluczowych. Strona internetowa posiadająca treści pozycjonujące się w wynikach wyszukiwania posiada ogromne możliwości dostosowania ich do użytkownika zainteresowanego randkowaniem. Takie działania cechują się wysoką skutecznością oraz wysokiej jakości ruchem dostarczanym dla reklamodawcy.

 

Do kolejnych popularnych praktyk marketingowych, możemy zaliczyć wszystkie działania związane z mediami społecznościowymi. Niezależnie od rodzaju serwisu, randkowanie jest jednym z czołowych tematów pojawiającym się w SM. Należy pamiętać, że treści dla dorosłych muszą być dostosowane do wytycznych zasad społeczności każdej platformy mediów społecznościowych. Tak wiec zyskujący stale na popularności TikTok, wciąż bijący rekordy popularności Instagram czy pełen treści Youtube to tylko kilka przykładów popularnych serwisów oferujących możliwości reklamowe.

 

📚Osoby zainteresowane reklamą ofert rankdowych zachęcamy do odwiedzenia i zweryfikowania bezpłatnego poradnika: Jak zarabiać na erotycę? Kompendium wiedzy dla średniozaawansowanych.  W jaki sposób otrzymać dostęp opisujemy w zakładcę "Kontakt" oraz na stronie głównej tuż pod "Czatem". 📚

 

Przykłady skutecznych miejsc do rozpoczęcia reklamy

Do głównych sposobów promocji kategorii kampanii dla dorosłych zaliczamy przede wszystkim: 

  1. płatny ruch, pozyskiwany z sieci oferujących jego targetowanie i optymalizacje. (Dla przykładu, taką siecią może być Google Ads, Facebook Ads)
  2. Promocję w social mediach z zadbaniem o szczegółowość oferty i naszej strony docelowej, na której umieściliśmy przekierowanie do afiliacji. Media społecznościowe swoją popularnością udostępniają wiele funkcji, których wykorzystanie pozwala na wiele działań marketingowych. 
  3. Content marketing z zastosowaniem treści zachęcających naszych odbiorców do podjęcia działań. Czyli: blogi, prowadzenie tematycznego kanału na Youtube bądź content w postaci artykułów może ogrywać znacząco rolę podczas działań promocyjnych. 

i ostatnia z najpopularniejszych propozycji czyli wykorzystanie ogłoszeń, for oraz komentarzy do pozyskania ruchu. 

 

Przykładów promocji erotyki a dokładnie portali randkowych w życiu codziennym widzimy wiele. Jednak aby uzyskać realne wyniki przy próbie reklamy, musimy zwrócić uwagę na takie rzeczy jak:

-Wiarygodność przedstawionej oferty wraz zachowaniem możliwie unikalnych treści takich jak zdjęcia lub wideo.

-Dostosowanie wieku odbiorców do wybranej oferty programu randkowego. Tutaj świetnym przykładem mogą być serwisy ukierunkowane na pozyskanie klientów w średnim wieku jak przykładowo znane eDarling. 

-Odpowiednie zachęcenie odbiorcy do podjęcia działania wymaganego przez reklamodawce. W tym miejscu jednak powinniśmy zwrócić szczególną uwagę czy nie łamiemy podstawowych wymogów i restrykcji reklamodawcy.

Tak więc uważam, że wiarygodność, odpowiedni content i dokładna analiza grupy odbiorców do których zamierzamy dotrzeć jest warunkiem wysokich wyników podczas naszego marketingu.

 

Czy warto inwestować?

Jak wspomnieliśmy już wcześniej, inwestycja w płatny ruch należy do standardowych inwestycji, które w perspektywie czasu będą konwertować dając nam zarobki. Choć wszystkie działania podejmowane przez nas możemy wykonywać ręcznie, automatyzacja działań to czynnik na którym najbardziej zależy wydawcom.

Idealnym rozwiązaniem i przykładem jest program Jarvee, oferujący konfigurację ustawień w ten sposób by zastąpić nasze wykonywane - najczęściej ręcznie - czynności. Niestety, jego licencja jest płatna i obowiązkiem naszym jest opłata comiesięcznej subskrypcji. (5 dni trial FREE - szczegóły po zalogowaniu do panelu użytkownika)

Pamiętajmy o możliwościach płynących również z posiadania własnej strony. Profesjonalny hosting oraz zarejestrowana domena krajowa to wydatek rzędu kilkudziesięciu złotych, otwierający przed nami drogę do wielu działań.

 

Smartlinki randkowe - czym są oraz czym jest smartlink randkowy?

Smartlinki to nic innego jak inteligentne linki automatycznie rozpoznające kraj, z którego pochodzi klient i przekierowujące go na odpowiednią kampanię, dostępną w lokalnej wersji językowej. Oczywiście uzależnionej od lokalizacji odbiorcy.

W przypadku smartlinku z kategorii ofert randkowych, dostosuje on najlepszą kampanię afiliacyjną do kraju z którego pochodzi nasz odbiorca. Oznacza to, że wybierając smartlinki mamy pewność, że nasza oferta programu randkowego zostanie w prawidłowy sposób przedstawiona dla użytkownika niezależnie od kraju jego pochodzenia.

Nasze rozwiązania w Mylead są dostosowane w ten sposób, by maksymalizować osiągne konwersje i na podstawie konwersji wielu ofert, dobierać wyłącznie te najbardziej sprawdzone.

W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z mentorem i wspólny wybór odpowiedniej kampanii reklamowej z dziedziny erotyki!

 

Dołącz do naszego mentoringu i zaloguj się! Przekonasz się, że zarabianie nie jest trudne.